Klient bytového družstva môže v Zákazníckom centre vybaviť väčšinu svojich požiadaviek:
- Vydávanie potvrdení:
- Potvrdenie správcu o nedoplatkoch pri zmene vlastníctva na katastri,
- potvrdenie o veku stavby – za účelom znaleckého posudku,
- potvrdenie o výške poistného – ak vlastník rieši poistnú udalosť.
- Realizovanie zmien v evidencií vlastníkov a nájomcov:
- Zmene vlastníka bytu pri predaji, darovaní, dedičstve, rozvode, zmene nájomcu mestského a obecného bytu...,
- prevode členských práv družstevného bytu,
- dohode rozvedených manželov, ohľadne vysporiadania zániku spoločného nájmu družstevného bytu a spoločného členstva manželov v družstve, v zmysle čl. 27 Stanov BD Bánovce nad Bebravou,
- Vybavenie súhlasu na podnájom družstevného bytu, (súhlas schvaľuje Predstavenstvo bytového družstva na najbližšom zasadnutí).
- Poskytnutie nasledujúcich informácií a služieb:
- Informácie o výške predpisu mesačných zálohových platieb a úhrad za byt,
- zmeny predpisu mesačných zálohových úhrad za byt,
- informácie alebo prípadné vyriešenie nezrovnalosti v ročnom vyúčtovaní záloh,
- informácie o stave konta platieb,
- informácie o výške platieb do fondu prevádzky, údržby a opráv.
- Prijímanie žiadosti a požiadaviek na:
- Žiadosť na prihlásenie, odhlásenie a zrušenie na trvalého pobytu podané nájomcami družstevného bytu,
- žiadosť o stavebné úpravy za účelom udelenia súhlasu alebo predbežného súhlasu.
- opravy a údržbu bytov a domov,
- riešenie porúch a problémov v spoločných priestoroch ,
- Vyhľadanie potrebných dokumentov a informácií v archíve BD ako:
- projektová dokumentácia (pre identifikáciu nosných priečok, vlastníctva pivníc) a pod.,
- informácie o minulých obnovách bytových domov.
Čo vybavíte osobne, telefonicky, e-mailom:
Všetky informácie a podporu vám radi poskytneme:
- osobne pri návšteve klientskeho centra (je potrebné sa preukázať občianskym preukazom a lebo overeným splnomocnením).
- e-mailom: napr. nahlásenie zmeny v počte osôb (je potrebné uviesť svoj variabilný symbol, telefónny kontakt).
- telefonicky: všeobecné informácie a informácie o byte a o platbách, (ale iba na základe oznámenia vášho variabilného symbolu bytu).
Ak si nie ste istí, či treba prísť osobne alebo čo k vybaveniu vašej veci potrebujete, zatelefonujte nám na tel č. +421385364612 ešte pred osobnou návštevou v pracovný deň.
Za ktoré služby v Zákazníckom centre zaplatíte?
Informácie, poradenstvo ako aj mnohé iné služby sú pre zákazníkov Klientskeho centra bezplatné.
Administratívne poplatky za platené služby (najmä vydávanie potvrdení, výpisy z archívu, realizácia nových predpisov, úhrady faktúr atď.) sa uhrádzajú priamo v klientskom centre v zmysle platného cenníka. Netýka sa to však úhrad mesačných zálohových platieb a nedoplatkov, ktoré sa platia prevodom na účet konkrétneho domu.
Upozornenie:
Poplatky za služby poskytované v Klientskom centre možno uhrádzať len v hotovosti, nie je možná platba platobnou kartou.