- Montáž klimatizačnej jednotky nevyžaduje stavebné povolenie. Podľa usmernenia Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR je klimatizačná jednotka považovaná za technické zariadenie (ako napríklad aj satelit) a jej montáž nie je považovaná za stavebné práce
- ak však montáž technických zariadení vyvoláva potrebu vykonania stavebnej úpravy do jestvujúceho stavu, t.j. následnej novej inštalácie s potrebou kotvenia do spoločných častí alebo spoločných zariadení bytového domu – do obvodového plášťa, na strechu, do zábradlia a pod., ide podľa vyjadrenia ministerstva o zásah, ktorý je potrebné ohlásiť stavebnému úradu v zmysle § 55 ods. 2 písm. c/ Stavebného zákona. (ohláška nie je to isté ako stavebné povolenie)
Cenník služieb a poplatkov BD Bánovce nad Bebravou, platný od 1.7.2024
Súbor na stiahnutie
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Otváracie hodiny Zákazníckeho centra
Pondelok | 08,00 - 11,00 hod. | 11,30 - 15,00 hod. |
Utorok | 08,00 - 11,00 hod. | 11,30 - 15,00 hod. |
Streda | 08,00 - 11,00 hod. | 11,30 - 16,00 hod. |
Štvrtok | 08,00 - 11,00 hod. | 11,30 - 15,00 hod. |
Piatok | 08,00 - 11,00 hod. | - |
Cieľom je zabezpečiť realizovanie komplexných služieb na jednom mieste pre vlastníkov a nájomcov bytov v bytových domoch, ktoré sú v správe BD Bánovce nad Bebravou.
Pracovníci centra informačne a poradensky zabezpečujú riešenie činnosti a rôznych problémov, ktoré sa týkajú užívania bytov.
Ak si nie ste istí, či treba prísť osobne alebo čo k vybaveniu vašej veci potrebujete, zatelefonujte nám na tel č. 0385364612 ešte pred osobnou návštevou v pracovný deň.
Informácie, poradenstvo ako aj mnohé iné služby sú pre zákazníkov Zákazníckeho centra bezplatné.
Administratívne poplatky za platené služby (najmä vydávanie potvrdení, výpisy z archívu, realizácia nových predpisov, úhrad faktúr atď.) sa uhrádzajú priamo v klientskom centre v zmysle platného cenníka. V Zákazníkom centre sa nedajú uhrádzať úhrady mesačných zálohových platieb za byt a nedoplatky, ktoré sa platia priamo na účet konkrétneho bytového domu.
Upozornenie:
Poplatky za služby poskytované v Klientskom centre možno uhrádzať len v hotovosti, nie je možná platba platobnou kartou.
Vlastníci a nájomníci družstevných bytov nemôžu od 1.1.2024, uhrádzať platby za byt („Nájomné“) na účet správcu, ani hotovostne v pokladni Bytového družstva.
Platby od 1.1.2024 realizujte na číslo účtu uvedené v predpise mesačných úhrad, použite aj nový variabilný symbol platby.
Úhrady prosím realizujte tak, aby bola platba pripísaná najneskôr 25. dňa predchádzajúceho mesiaca.
V pokladni družstva bude možné naďalej uhrádzať faktúry za vykonané práce a poplatky za poskytnuté služby.
10 základných odporúčaní,
ako možno v bytových domoch využívať energiu efektívne a motivovať vlastníkov, aby energiou neplytvali.